Збільшуємо трафік, зацікавлюючи відвідувачів

Категорії статей: розкрутка та оптимізація ; 03.10.2010

Як збільшити відвідуваність сайту? Вічне питання... При цьому, в кожного свої вимоги до кількості унікальних відвідувачів, наприклад, одні вважають, що 40 відвідувачів в добу це прогрес, іншим потрібно не менше 200, а третім і 1000 здасться мало. Проте, мало хто з них замислюється про те, що чим більше уваги відвідувачів ви завоювали сьогодні, тим більше до вас їх прийдуть завтра. В будь-якому разі, нижче я привів декілька порад, як утримати відвідувачів на вашому сайті.

Збільшуємо трафік, зацікавлюючи відвідувачів

Перш за все, уявіть себе на місці відвідувача. Якщо вам це складно зробити, попросіть свого друга (знайомого) відвідати ваш сайт і спостерігайте за кожним його рухом і питанням. Чи подобається йому знаходитися тут? Чи легко йому знайти потрібну інформацію? Чи повернеться він коли-небудь на ваш сайт знову без вашого прохання? Проводячи подібні тести і усуваючи недоліки (з точки зору відвідувачів) ви доб'єтеся більше успіху, ніж марно займаючи топові позиції в пошуковій системі за рахунок "синтетичної" розкрутки посиланнями.

А тепер про те, як же все-таки зацікавити людей відвідувати ваш сайт? Ось декілька порад (вони дещо не в тому руслі, як ви могли би очікувати):

1. Якісний контент.

Випадкових відвідувачів на сайті, як правило, не багато. Найчастіше до вас заходять ті, хто цілеспрямовано шукає який-небудь товар, послугу або інформацію. Контент вашого сайту повинен відображати вимоги відвідувача. Тому, краще контент написати для них, чим шукати міфічну оптимальну щільність ключових слів.

Якщо ви пропонуєте послугу або товар, то опис необхідно зробити ясним, аби за короткий проміжок часу можна було оцінити солідність фірми, її компетенцію, якість товару, гарантії і т. п. Контентом ви повинні утримати увагу відвідувача і спонукати зв'язатися з фірмою.

Контент - це король, як говорять співробітники пошукової системи Google. І вони мають рацію. Якщо навіть у вас розважальний сайт або блог, то ніщо не може так привернути увагу користувача (ні дизайн, ні кількість зовнішніх заслань або наявність ключових слів в тайтлі), як контент, цікавий та корисний.

2. Грамотна навігація.

Відвідувач зайшов на якусь сторінку вашого сайту, звичайно це головна сторінка. Найчастіше, коли відвідувачам цікаво, вони хочуть погортати більше сторінок, знайшовши додаткову цікаву (або корисну) інформацію (контент). У разі, коли навігація по сайту дуже проста, вони з більшою радістю “перегортають” ваш сайт, вже інтуїтивно розуміючи (або пам'ятаючи), де які розділи знаходяться.

Хто знає соціальну мережу Вконтакті, той напевно відмітив, як швидко можна переходити з розділу в розділ, від одного друга до іншого і так далі, вже не замислюючись, куди треба клацнути і де шукати потрібну інформацію. Пригадаєйте інші сайти, наприклад, багато хто використовує пошту від Яндекса або Google Mail. Навігація і управління поштою продумана, практично, до найдрібніших деталей. Великий успіх цих поштовиків саме в зручності їх використання (юзабельності). Що вам заважає продумати навігацію на сайті так, щоб вам самим можна було з ним швидко і приємно працювати?

Незручна навігація по сайту відштовхує і якщо вона, до того ж, не підкріплюється якісним контентом, то не сподівайтеся, що відвідувачі довго затримуватимуться на вашому сайті або порекомендують його кому-небудь зі своїх знайомих.

3. Юзабельність (юзабіліті).

В даному випадку я маю на увазі сукупність тих параметрів, які дозволяють використовувати ресурс максимально ефективно. Наприклад, наявність великої кількості банерів на сайті, "попапів" або "попандерів" заважає взаємодії користувача з ресурсом. Те ж саме стосується читабельного тексту, колірних вирішень, зручності розташування блоків і так далі. Про юзабельність написана безліч статей, їх можна знайти, наприклад, в Google, обов'язково ознайомтеся.

Якщо ви надаєте послуги, то відвідувача ніщо не повинне відволікати від того, що пропонується на сайті. Ви ж хочете затримати клієнта, а не втратити його?! Тому робіть все, що у ваших силах, для забезпечення більшої юзабельності сайту. Це починається ще з розробки дизайну і закінчується швидкістю завантаження сторінок.

Пригадайте сайти, які ви найчастіше відвідуєте. Пригадали? А тепер замисліться, чому ви повертаєтеся до них знову і знову? Що би ви могли взяти корсиного у них і впровадити у свій проект? Ні, це не контент -відповідь неправильна))

Отже, ці три “кити” допоможуть вам гарантовано за 1-3 місяці істотно збільшити відвідуваність без використання спеціальних seo-технік.

По зовнішнім джерелам.

Подписаться на RSS комментариев к этой записи

Раніше 25 найважливіших підказок для SEO | Пізніше 9 порад по створенню привабливого і SEO-оптимізованого web-дизайна

Комментарии (6) на запись “Збільшуємо трафік, зацікавлюючи відвідувачів”

  1. Олександр пишет:

    Інформація просто повинна бути цікавою...
    Ось і буде трафік.

  2. admin пишет:

    Як би все було так просто. На кожного бажаючого ділитися інформіцією тіє самої інформації не вистачить, в результаті всі роблять однакові сайти, копіюючи\рерайтячи одні і тіж статті...

  3. Олександр пишет:

    Ну так в чому проблема? Пиши сам.

  4. admin пишет:

    Писати про те що було вже 100 раз написано до тебе? Чи ти можеш щось нове запропонувати, справді унікальне і цікаве?

  5. Олександр пишет:

    якшо ти пишеш сам, а не копіюєш/перекладаєш - відповідно інформація в більшості випадків буде унікальною. Так, тема теж важлива, але на будь-яку тему будуть відвідувачі.

  6. admin пишет:

    Унікальною з точки зору ПС?
    У більшості випадків немає сенсу власноруч з нуля писати 1001 статтю на тему "як збільшити трафік", хіба що є якийсь власний унікальний досвід, яким ти хочеш поділитися. Простіше скопіювати/відрерайтити/перекласти.

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.82MB | 0.03Sec ad Google