Заробіток з Google Adsense - 40 рекомендацій по збільшенню прибутку

Категорії статей: контекстна реклама ; 30.01.2009

заробіток з Google Adsense Даний пост присвячений тим, хто прагне до підвищення заробітоку з Google Adsense. Думаю, кожен для себе що-небудь почерпне. Зверніть увагу на те, що це не повчальний пост, тут немає абсолютної істини. Але є багато деталей, які часто відграють вирішальну роль у питанні збільшення заробітку з Adsense.

Суть статті - змусити вас пройтися по своїх сайтах і перевірити чи все добре з рекламними блоками.

Зовнішній вигляд

1. Границі оголошень не повинні вливатися у фон. Це, напевно, найпростіше і найочевидніше правило щодо збільшення прибутку з Adsense, яке в мережі трактують вже роками. Наприклад, якщо у вас специфічний коричневий фон, то границі рекламного блоку мають бути такими ж. Деякі складнощі викликають градієнти, які зараз використовуються дуже широко: підбирайте колір границь на око, але не виходячи за основний відтінок.

2. Зіставте колірні схеми оголошення і сайту. Якщо ваші сторінки мають білий фон і містять сірі кордони, зробіть оголошення аналогічним. Таким чином, рекламний блок Adsense не буде випадати із дизайну і віллється в загальну картину. З іншого боку, багато хто практикує веселкову яскравість, аби збільшити конверсію. Якщо вже вирішили заробляти з Adsense агресивно, тобто робити ставку лише на рекламу, то й клепайте і тексти синонімайзером. Та чого вже там, з таким настроєм вам і дизайн не потрібний, побудуйте його з блоків реклами Adsense. Але я маю на увазі хороший білий проект а не так званий МФА, який фактично скроєнний з рекламних оголошень а не з контенту.

3. Інтегруйте у фон тематичні зображення. Даний метод краще всього працює на блогах і розважальних порталах, які часто вміщають в себе багато графіки. Наприклад, якщо у вас сайт про фототехніку, включіть у фон вертикально розташований об'єктив, а на нього вже оголошення з, як правило, чорними кордонами і світлим текстом.

4. Розмір та колір шрифту оголошень має бути візуально схожим з розміром шрифту на сайті. Якщо є істотна відмінність, кількість кліків знизиться, якщо розмір на сайті більший, рекламний блок буде губитися на фоні сайту.

5. Дещо збільшіть розмір шрифту в оголошенні. Таким чином, рекламний блок стане помітнішим, але все таки ненастирливим.

6. Зробіть заголовок оголошення такого ж кольору, як і заголовки статей на сторінках. Приходячи на ваш сайт, відвідувач зазвичай розпізнає заголовки рекламних блоків, але так відбувається не завжди. Досить часто людина думає, що рекламний блок - це частина сайту, клацає і переходить на потрібну йому сторінку, не підозрюючи, що тільки що скористався рекламою.

7. Прагніть не використовувати закруглені кути. У 90% випадків квадратні кути залучають більше уваги і кліків. Як виключення може виступити лише той сайт, на якому всі блоки в дизайні зроблені закругленими.

8. Стежте за контрастом. Фон оголошення має бути як можна світлішим, аби заголовок і кордони виділялися. До того ж, користувачі завжди сприйнятні до світлих фонових тонів. Особливо, якщо ваш сайт сам по собі темний, слід вибрати найбільш світлий відтінок основного кольору. Це дуже істотно впливає на величину заробітку з Adsense.

9. На використовуйте стандартні палітри Adsense. Мільйони сайтів заробляють в Adsense, і більшість з них використовують стандартні схеми дизайну. В серферів вже утворився «фільтр» на такі речі. Вам не потрібно бути талановитим дизайнером, просто прагніть відрізнятися від стереотипу. В міру, звісно.

Розміщення

10. Розміщуйте рекламу біля основного контенту. Відвідувачі зацікавлені в контенті, тому розміщення оголошень в його межах збільшить кількість реальних переглядів і кліків, і ,відповідно, прибуток.

11. Реклама найбільш ефективна на лівій стороні сторінки. Ми завжди дивимося зліва направо під час читання чого-небудь, відповідно, реклама зліва буде помітнішою візуально.

12. Розмістіть зображення довкола рекламних оголошень Adsense. Спосіб древній, але його використовувати дуже корисно, якщо основою сайту є не текст, а зображення. У рунеті це ефективно для варезників.

13. Розташуйте блок близько до основних ключових слів. Всім відомо, що розміщуючи оголошення Google аналізує контент, після чого вибирає основні ключові слова за допомогою технології LSI. Так от, слід повісити оголошення біля точки концентрацїї важливого тексту.

14. Встановлюйте рекламні блоки у верхній частині сайту. Не дивлячись на популярність моніторів з високою роздільною здатністью, багато людей все ще не бачать більшу частину сторінки, на якій знаходяться. І не завжди відвідувач скролить вниз. Аби максимізувати заробіток від Adsense , розміщуйте рекламу зверху.

15. Не пхайте оголошення у футер. Це зустрічається дуже часто, особливо на всяких форумах. Повний ідіотизм, кликів буде як кіт наплакав, а ось загальний вигляд зіпсується.

16. Роз'єднуйте блоки контентом. На цьому світі вистачає веб-майстрів, які роблять два блоки підряд, будь-який сайт відразу стане схожий на якій-небудь дорвей. Це, до речі, ще і пошукова пессимізація серйозна досить.

Розмір

17. «Дошка пошани» працює краще всього вверху сторінки. Взагалі, розміщувати потрібно в правій частині, оскільки в лівій має бути логотип. Раджу виключити текст, а пропускати лише банери (тобто зображення).

18. Банер 468х60 найбільш вигідний під хедером. Так, прямо під хедером. Відмінно конвертуються як текстові, так і графічні оголошення.

19. Горизонтальний список посилань вигідний під шапкою. Довгий 728х15 варіант зазвичай отримує багато кліків , а найголовніше, що дуже стабільно.

20. Квадратні блоки посилань слід розміщувати в сайдбарі. Вони повинні відповідати формату віджетів. Якщо у вас не виходить підігнати посилальний блок під сайдбар, підженіть сайдбар під нього. Також не забудьте зробити стиль посилань таким же, як на самій сторінці.

21. Великий і середній прямокутники рекомендується ставити серед контенту. Аби досягти максимуму кліків, спробуйте один з вказаних варіантів оголошень розмістити серед тексту, бажано зліва. Це, до речі, найбільш використовувана оптимізація adsense.

22. Хмарочоси вставте в сайдбар. Якщо під основним контентом зібралася пристойна кількість місця, вставте хмарочос. Але врахуйте, що текст багато уваги не отримає, використовуйте графіку.

Тип

23. Графічні оголошення отримують в 2 рази більше кліків на розважальних сайтах. Під останніми я маю на увазі проекти, основний контент яких - це відео і фотографії. Тут текст проти банера, як каратист проти джедая.

24. Текстова реклама ефективна, коли інтегрована в контент. Якщо ви пишете багато, тобто текст займає основну частину всього сайту, то не лінуйтеся, вставте текстовий блок Adsense.

25. Тестуйте, тестуйте і ще раз тестуйте. Система Adsense дуже непередбачувана, інколи можна отримати нерелевантні оголошення, що буде дуже прикрим. Саме тому потрібно спочатку пробувати, а потім запускати весь механізм. Наприклад, є у вас в посту фотографія Ріанни, а зліва оголошення «пошта Ріанни». Як думаєте, скільки буде кліків?

26. Загалом, графічні банери отримують більше уваги. Навіть якщо ви хочете привернути увагу до самого контенту, цікаві банери можуть в цьому допомогти. Я завжди вважав, що банер - це не лише прибуток, а і показник авторитетності ресурсу. І вже не говорю про вплив на загальний дизайн.

Аналітика (на основі Google Analytics)

27. Робіть для кожного оголошення окремий канал. Якщо ви не використовуєте окрему статистику по блоках, то дуже багато що втрачаєте. Головний принцип збільшення прибутку саме в аналітиці і стеженні за роботою конкретних оголошень. Після цього вже робляться дії для оптимізації.

28. Інтегруйте ваш Adsense аккаунт в Analytics. Якщо ви ще цього не зробили, в меню Adsense є посилання на створення облікового запису в Analytics. Комбінація дуже зручна для аналізу.

29. Зверніть увагу на сторінки, які приносять більше доходу, чим інші. Придивіться, зрозумійте чому так і зробіть висновки, які потрібно застосувати на інших сторінках.

30. Взнайте якого типу трафік приносить основний прибуток. Майже завжди це пошукові системи, оскільки люди щодня нові. Визначте ключові фрази, по яких переходять, і інвестуйте трохи грошей в посилання і статті. Через місяць-другий буде видно, чи вартувало воно того.

31. Відслідковуйте джерела трафіку. В Analytics є така можливість, намагайтеся додати переходи з реферальных ресурсів. Це вже по частині SMO. Але якщо вийшло спочатку, завжди можна розвиватися далі.

32. Помістіть рекламу на найбільш клікабельні сторінки. Website analyzer показує де клікают більш всього. Додайте туди реклами і отримаєте додатковий прибуток.

Дизайн сайту

33. Не перестарайтеся з дизайном. Конверсія істотно знизиться, якщо ваш дизайн є дуже насиченим. Чим простіше, тим краще.

34. Фон бажано зробити світлим, ідеально - білим. Всі довкола говорять, що потрібно давати відвідувачеві те, за чим він прийшов. Текст сприймається на білому фоні комфортно, не мучте серферів.

35. Зімітуйте стиль блоку посилань Adsense. Це не дуже етично, але кліков буде багато. Навіть початкуючий веб-майстер зможе зробити сайдбар в стандартному стилі Едсенс. Таким чином рекламні заслання загубляться серед навігації і інших віджетів.

Поза категоріями

36. Показуйте рекламу лише серчерам. Варіантів багато, покажу на прикладі Wordpress. Вставте даний код перед і після вашого adsense-коду:

ref = $_SERVER["HTTP_REFERER"];
f (strpos($ref, “google”)!==false)
?> Google Adsense Code Here]
?php } ?>

37. Шукайте дорогі біди. Для цього вам необхідно відкрити інструмент для підказки ключових слів і проаналізувати середню ціну кліка. Включайте фільтри для оголошень дешевше 0,05$. Можна посерфити і знайти великі списки для цієї мети.

38. І останнє, не вішайте Adsense на нові сайти. Я вже писав про те, як Гугл аналізує нові сайти. Якщо відразу буде відмічена реклама, а свою він вже точно визначить, то можлива довгострокова пессимізація. У цьому бізнесі не буває швидких грошей.

39. Як висновок хочу додати, що не варто використовувати всі ці поради разом (особливо стосується категорії «розмір»), оскільки кожен сайт індивідуальний. Вибирайте і оптимізуйте те, що личить особисто вам.

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.18MB | 0.11Sec ad Google