Як відрізнити сат від СДЛ ?

Категорії статей: сателіти ; 11.07.2009

СДЛ (сайти для людей) - це окрема досить обширна тема, яку детально ми доки розбирати не будемо. Ми лише відзначимо пару важливих моментів, які допоможуть відрізнити середньостатистичний сателіт від середньостатистичного СДЛ.
Отличить СДЛ від сата можна по декількох ознаках, які характерні загальній масі сайтів для людей і сателітів. Звичайно, бувають і виключення, проте приведені нижче тези справедливі в більшості випадків.

Ознака 1. Контент

СДЛ наповнюється контентом, який цікавий відвідувачам сайту. Це і статті, і відеоуроки, і підкасти. Чим більше якісного контенту і чим частіше його оновлення, тим більше відвідувачів заходять на сайт з пошукових систем і з “закладок” (постійна аудиторія). Ну і тим більше дохід від контексту і партнерок.

Сателіти, в основній масі, наповнюються будь-яким УНІКАЛЬНИМ контентом. Це можуть бути і написані власноручно статті (правда, ніхто так не робить, свої тексти потрібно берегти для СДЛ), але найчастіше як унікальний контент використовують скани, рерайт і, в окремих випадках, копірайтинг. Це що стосується більш-менш “якісних” сатів. Контент на них читабельний, але в більшості випадків абсолютно не цікавий масовому користувачеві.

Однак, є і зовсім “чорні” сателіти (говносайти, ГС), які набиваються автоматичними перекладами, звичайним або уникализированным копіпастом, та все це відбувається в автоматичному режимі. Витрати на їх створення невеликі, проте такі сайти в індексі довго не живуть і грошей великих не приносять (якщо приносять взагалі).

Є одна відмінна риса - на сателітах зазвичай можна побачити ЛИШЕ статті, деколи навіть не розбиті на рубрики. А в СДЛ текстовий контент рубрикуется і перемішується з іншими видами контенту (аудіо, відео) і доповнюється опитами, календарями і іншими штуками, що дозволяють затримати відвідувача на сайті подовше.

Ознака 2. Дізайн

Дизайн СДЛ створюється, в першу чергу, з розрахунку “користувачу повинно бути зручно”. Грамотне юзабіліті і нешаблонний дизайн - основні ознаки СДЛ.

Дизайн сателіта робиться за принципом “аби було”. Береться будь-який шаблон, залежно від двигунця, і вішається на сайт, а якщо потрібно русифікується. Тематічность шаблону, наявність картинок і зручного юзабилити неважлива. Потрібний лише такий дизайн, який дозволить модератору біржі посилань додати сайт в систему.

Ще на СДЛ можна частіше побачити блоки контекстної реклами, хоча і на відвідувані сателіти її теж вішають (але рідко). Ознака 3. Наявність блоків з нетематичными зовнішніми посиланнями

Такі блоки характерні лише для сайтів, які торгують посиланнями. Якщо на СДЛ і є зовнішні посилання в сайдбарі або у футері, то вони грамотно оформлені і ведуть на дружні сайти. А ось сателітам начхати на дружність і тематичность - “розміщуйте посилання на свої сайти і платіть гроші”. І неважливо, що Ваше посилання веде на магазин телефонів, хоча основна тема сата - видобуток руди.

Зазвичай ці блоки прагнуть розмістити в самих “малопомітних” місцях і максимально зменшити розмір посилань, проте все одно вони легко паляться при “безпосередньому” огляді.

Ознака 4. Відсутність лічильників або нульові показники на них

Для СДЛ критичним чинником є відвідуваність. Є трафік - є гроші. І тому наявність лічильника відвідуваності з хорошими показниками - обов'язковий атрибут будь-якого СДЛ.

Для сата, як Ви пам'ятаєте, відвідуваність зовсім не важлива. Важлива лише індексація Яндексом і хороші пузомірки. Саме тому на сателіти зазвичай лічильники не вішаються зовсім, а якщо і вішаються, та кількість унікальних відвідин на них коливається від нуля до десяти.

Є таке поняття, як напів-СДЛ. Це сателіти, контент яких написаний копірайтерами і оптимізований під пошукові запити, але при цьому головна їх мета все одно - заробляти на продажі посилань. Але, оскільки на них є деякий трафік, то вішається і контекст, дохід від якого все одно невеликий. Створення таких сайтів простіше, ніж повноцінного СДЛ, але складніше, ніж звичайного сателіта.

По зовнішнім джерелам

Раніше Як створити сателіт ? | Пізніше Навіщо оптимізатори купують посилання?

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.4MB | 0.03Sec ad Google