Теоретичні основи розкрутки сайту або користь від ексклюзивного контенту

Категорії статей: розкрутка та оптимізація ; 11.07.2009

Останнім часом мені часто приходять листи приблизно наступного змісту: "Зробив сайт, прочитав багато матеріалу про розкрутку, зробив ніби все як треба (оптимізував код, додав в пошуковики, каталоги), але відвідуваність чомусь не особливо висока, а головне - вона не росте. Чому? ".
Я відповім.
Додавання до пошуковики і каталоги, зрозуміло, важливий етап в розкрутці сайту, але це не саме головне! Багато вебмайстрів при створенні сайту не враховують ряд аспектів, через які відвідуваність їх ресурсів значно нижче можливої.

Усі знають, що чим більше інформації на сайті, тим краще і, відповідно, більше відвідуваність.
В цілому це дійсно так, але не зовсім. Більшість існуючих на даний момент сайтів займаються тим, що просто "передирають" один у одного статті, при цьому об'єми інформації іноді досягають декількох десятків (сотень) мегабайт, а відвідуваність чомусь не дуже висока. А вся справа в тому, що всю опубліковану інформацію можна знайти десь ще в мережі , і тому вона не представляє для користувача особливого інтересу. Як виправити становище? Потрібно просто мати на сайті свій, ексклюзивний контент.
Часто зустрічаються наступні речі: на одному сайті 30 статей, на іншому 500, а відвідуваність приблизно однакова. На перший погляд несправедливо, адже на на другому сайті до того ж оптимізована кожна сторінка, створені, начебто, всі умови для високого позиціонування в пошукових системах. Але все логічно: перший сайт містить свої статті і тому він більш цінний для користувача.

У пошуковиків є ряд, так званих, популярних запитів і часто вебмайстри намагаються зайняти лідируючі позиції серед них і не підозрюють, що тим самим здійснюють помилку! Мало хто думає про те, що в мережі є купа запитів, за якими пошуковики нічого не знаходять. Важливо не ганятися за популярними, а "провентилювати" питання відповідності пропозиції до попиту. Іншими словами, створити такий контент, якого ще немає ніде. Якщо це у вас вийде - успіх забезпечений.

Наприклад, всі знають, що одним із найпопулярніших запитів в пошукових системах є "warez", serials", "варез" і тому подібне. Власники сайтів з таких тематик "пробивають" все свої сторінки ключовими словами, описами, пишуть заголовки сторінок із змістом цих слів, але нічого не добиваються, адже таких сайтів тисячі!
А чому би не полишити марні спроби вибитися в ТОП по високочастотним запитам, і не проаналізувати це питанняна предмет "прихованих" низкочастоних запитів?
Напрклад запит "взломанний софт". Цей запит "вільний", і в результаті, ваш сайт вилітає по ньому на перше місце в Яндексі.

Ще про важливість присутності ексклюзиву на сайті. У великих пошуковиків є своя система ранжування сайтів. У Яндекса - це "тематичний індекс цитування" (ТіЦ), у гугла "page rank - PR".
ІЦ виражається в кількості сайтів що посилаються на ваш ресурс. Чим їх більше, чим вище ІЦ і,
відповідно, тим вище буде релевантність вашого ресурсу щодо інших, а значить ваш сайт буде займати більш високі позиції. ІЦ безпосередньо пов'язаний з кількістю "свого матеріалу на сайті" і при достатній кількості останнього, росте в геометричній прогресії, разом з чим паралельно росте кількість відвідувачів.

Яка тут зв'язок? Зараз поясню, знову ж таки на прикладі. Мені стали приходити листи і на форумі стали з'являтися питання: як встановити двигунець форуму Invision Board ? Щоб позбутися подібних питань, я вирішив написати статтю "Установка Invision Board", і відразу виграв цей запит, тому що нічого подібного раніше не було написано (але зараз не про це).

Тепер про зв'язок. Люди в мережі спілкуються між собою в чатах, форумах і т.п. і так як конкретні питання (про установку форуму) спливає часто, то люди що прочитали мою статтю, знають її розташування, і посилаються на мій сайт (пишуть, наприклад: інфа про установку IPB тут - http://ххххх.ххх ), таким чином підвищуючи мій ІЦ.
Все дуже просто. А таких людей немало. До того ж життя не стоїть на місці і посилання на джерело статті з'являються знову і знову на нових сайтах. Мало того, що я забрав всіх зацікавленних установкою цього форуму собі з Яндексу, так ще і інші ресурси поволі, але безперервно збільшують мій ІЦ, і як наслідок - відвідуваність.

Адміністрація пошукача вказує, що при підрахунку ІЦ не враховуються посилання з безкоштовних серверів (narod.ru, наприклад), дощок оголошень, форумів і т.п., всіх тих ресурсів, куди посилання можна додати самому. Але це не зовсім так. Яндекс не може розрізнити тип кожного конкретного сайту (їх дуже багато) і тому, ймовірно посилання з подібних ресурсів всеж враховуються (не всі, але частина проходить).

Також не забувайте, що у Яндекса не просто "індекс цитування", а "тематичний індекс цитування", так що найбільшу вагу мають посилання з тематичних ресурсів. Ходять чутки, що Яндекс не враховує взаємні посилання, тобто якщо він знаходить взаємні посилання, то ІЦ не додається ні одному сайту. Також кажуть, що ІЦ впливає тільки на ранжування у внутрішньому каталозі Яндекса і ніяк не впливає на пошук. Перевірити всі ці думки досить складно, тому рекомендую не звертати на них уваги.

Загалом ІЦ як би характеризує вашу "авторитетність" в своїй тематиці і відповідно, чим вона вище, тим більше ваги для Яндексу має ваш матеріал і тим вище він розташовуватиметься при запитах.

Загальний висновок. Сайт з тридцятьма статтями може мати набагато більшу відвідуваність, ніж сайт з 850-ю. Загалом, пишіть свої статті (наймаєте авторів, якщо самі не можете), вигадуйте щось нове, чого більше ніде нема. Контент рулить !

По зовнішнім джерелам

Раніше Способи захисту тексту від плагіаторів | Пізніше Ключові слова, які перетворюють відвідувачів на покупців

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.54MB | 0.08Sec ad Google