Що таке банер ?

Категорії статей: шо це таке ; 18.04.2010

Те, що банер не українське слово, можна здогадатися. Як же перекладається з англійської мови це заморське слівце? Банер - це розтяжка (правда, незрозуміло яка), прапор або транспарант (більше схоже на зовнішню рекламу).

Що таке банер

Хоча банер прийшов із зовнішньої реклами, але найкраще використання він знайшов саме в інтернет-рекламі. Тобто банер - це рекламний блок, оформлена картинка, як статична, так і анімована. При клацанні на нього користувач перейде по заданому засланню на рекламований сайт.

Але все таки, банер є набагато частіше динамічним зображенням, яке має формат flash або gif. Окрім цих форматів існують ще піксельні і JPG банери.

Банер в інтернеті розміщується веб-майстром для реклами. Більш того, будь-який банер має заслання на іншу сторінку того ж або іншого сайту, шо рекламується. Рекламувати за допомогою банера можна інтернет-ресурс, товар або послугу.

Використання баннерной реклами в інтернеті дуже активне. Це один з найбільш зручних, яскравих і ефективних способів рекламування.

Від того, як оформлений банер, від того, де він розміщений, залежить ефективність рекламної кампанії. Банер має бути помітним, яскравим і, що дуже важливе, ненав'язливим, таким, що не викликає роздратування. Виготовлення банера має бути максимальне професійним і цілеспрямованим, а його розміщення стратегічним і ефективним.

Види банерів

В даний ще існує такий вид банерів, як автоматизовані банери, які відправляють користувача на рекламований ресурс, вже в тому випадку, якщо він лише наведе на нього мишку. Для веб-майстра це вигідно, але відвідувачеві це зовсім незручно і діє дратівливо. А Вам сподобається, якщо ви прийшли по одному запиту, а Вас перенаправили на інший сайт, незалежно від бажання. Саме тому такий вигляд банера відходить у минуле. В деяких випадках, цей вид банерів навіть забороняють і його можна віднести до чорних методів просування сайту.

Виготовлення банерів і стандартні розміри банерів.

банери 468x60 пікселів;
банери 468x60 пікселів;
банери 120х60, 150х60, 140х 60 - як видно з розмірів, є варіантами банера 468х60;
банер 120х240 пікселів - варіант вертикального банера;
банер 100х100 пікселів - квадратик, досить широко використовується в інтернет рекламі;
банери 88х31, 88х40, 81х63 - ці кнопочки для лічильників, рейтингів, для обміну заслань між сайтами.

Рідше використовуються інші розміри банерів, важливо, аби розмір банера в середньому не перевищував 15 Кб. Проте дотримуватися цього досить складно, використовуючи формат flash.

Баннерная реклама

Основним показником, який вимірює ефективність баннерної реклами є показник CTR, який позначає відгук банера, тобто кількість кліків по ньому. Наприклад, показник CTR, рівний 5% означає, що на банер з 100 показів клікнули 5 разів. Звичайно ж, що такий показник зустрічається дуже рідко (клацають менше).

Середнім значенням, відгуку банера є значення в 2%. Існує декілька універсальних порад і правил, які можуть допомогти підвищити ефективність банерної реклами, зокрема відгуку банера.

У яких цілях використовують банери?

Створення позитивного образу компанії в очах споживачів.
Ефектне представлення продукту або послуги.
Залучення нових клієнтів.

В цілому, банер виконує все ті ж функції, що і мультимедійна або графічна реклама, але в той же час, банерна реклама має значно більше можливостей реалізації самих різних ідей.

По зовнішнім джерелам

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.29MB | 0.06Sec ad Google