Секрет просування статтями

Категорії статей: розкрутка та оптимізація ; 30.09.2010

Оптимізація статтями є одним з ефективних засобів як для просування ресурсу по необхідних запитах в пошукових системах, так і для залучення додаткової цільової аудиторії з інших джерел. Знання цього інструменту необхідне кожному оптимізатору, проте що ви чули про метод просуванні сайту статтями? Порядка 95% читачів відповідять, що такий вид просування заснований на розміщенні своїх статей (згенерованими або "відрерайченими") на чужих майданчиках або в каталогах статей. Частково це вірно, але лише частково.

Секрет просування статтями

У даній статті розглянутий алгоритм використання подібної оптимізації, який, на погляд автора, є схожим для всіх типів сайтів.

Трохи історії

Інтерес до просування статтями почав з'являтися з кінця 2007-го початку 2008-го року, коли на SEO форумах оптимізатори почали говорити про те, що мати заслання із статей набагато краще, ніж звичайні у футері або де-небудь у іншому місці на сайті. У лютому 2008-го крупній біржі заслань sape навіть довелося ввести підтримку покупки контекстних заслань.

Проте, як і рік тому, так і зараз не існує конкретного алгоритму для просування сайту статтями, кожен оптимізатор використовує свою методику, залежно від цілей і тематики сайту. Існує, наприклад, спосіб, коли пишеться одна стаття потрібної тематики (зазвичай замовляється в копірайтера) на 3-5 тис. символів, потім з неї генерується порядка 100 нових статей (читабельність не завжди на нормальному рівні) і отримані статті розміщуються на всіляких майданчиках з потрібними засланнями в тексті.

Не дивлячись на ефективність методу, він має ряд недоліків:
мережа інтернет засмічується копіями одних і тих же статей (хоч і унікалізованних) , пошукові машини витрачають свої ресурси на їх індексацію; користувачі, які читають подібні статті, з дуже малою вірогідністю перейдуть по засланню на сам сайт; стаття не розміщується на просувному сайті; метод можна зарахувати до сірих (інколи навіть до чорних), оскільки робота проводиться лише для пошукових систем, не враховуючи користувачів і на даний момент подібних підхід малоефективний, оскільки неможливо розмістити неякісні статті на якісних майданчиках.

Конверсія і трафік - це головна мета для просування сайту

Оптимізатори, використовуючи цей метод просування, досить часто не враховують дуже важливий аспект - збільшення конверсії сайту, тобто конвертацію відвідувачів. Конвертація зростає лише у том випадку якщо на сайт залучаються зацікавленні відвідувачі, та їх потік постійно збільшується. Перший ж метод працює лише для прокачки пузомірок, хоча це і залучає аудиторію з пошукових систем. Проте, якщо користуватись нижчеописаним методом, то аудиторія вашого сайту доповниться постійними відвідувачами, так званими "закладочниками".

Пам'ятаєте відому фразу - “Контент - король!”? Контент, це найважливіший складовий елемент сайту, але це не значить, що всі інші чинники ранжування не мають значення і опублікувавши приголомшливий і унікальний контент ви злетите в топ. Вважаю цей вислів незавершеним і в правильному вигляді його варто вживати таким чином:

Контент - король, якщо його правильно подати публіці!

Існує безліч блогів і інших сайтів з уникальним і корисним контентом, які маловідомі і їх відвідують одиниці, радіючи тому, що якось знайшли цей сайт на сотих сторінках пошуку по низькочастотному запиту. В даному випадку, в контексті розкручування, контент не став королем і його побачили лише одиниці. Ви ж, якщо захоплюєтеся SEO, бажаєте, аби, в першу чергу, ваш сайт відвідувало якомога більше зацікавлених людей.

А тепер повернемося до просування статтями і розглянемо, як найбільш правильно розкручувати сайт цим методом.

Алгоритм просування статтями

Термін “розкрутка сайту” всіма розуміється по-різному і наводить, відповідно, до розбіжностей в підходах до розкрутки. Ви зрозумієте, як просуватися статтями, якщо термін “розкрутка сайту” розглядатимете, як “розкрутка контента сайту” або “просування статтями”.

На заході, до речі, не існує аналога терміну “просування статтями”, там це називають “оптимізація статтями”.

Головний аспект в цьому алгоритмі це не розміщення своїх статей на чужих майданчиках, що приносить вашим донорам низькочастотний трафік і заслання, а публікація хороших статей на своєму сайті і просування їх за допомогою публікаціїї різних анонсів на відвідуваних та якісних ресурсах.

Поступаючи таким чином, не ваші донори, а ви отримаєте низькочастотний трафік, а також зовнішні природні заслання, якщо статті будуть дійсно цього заслуговувати.

Крім того що написати хорошу статтю, її треба підготувати:

- правильно озаглавити, оскільки текст в заголовку має більшу вагу в порівнянні з текстом в параграфах або списках і, відповідно, ключі, що попали в заголовок, приноситимуть вам потрібних людей з пошуку;
- назву статті помістити в теги "title" і "h1"
- у url (адреса) статті помістити важливі ключі (на трансліті);
- опублікувати і дочекатися індексації.

Увага! Якщо ви опублікуєте свою статтю на авторитетніших ресурсах перед тим, як вона була проіндексованна на вашому сайті, то ваша сторінка може попасти під фільтр неунікального контента і знаходитися лише в додаткових результатах пошуку. Тому, перш ніж публікувати копії статей на інших ресурсах, дочекайтеся індексації її на своєму сайті або ж розміщуйте в статті заслання на джерело без nofollow і noindex.

Ось ви опублікували статтю, вона проіндексувалася, але про неї ще ніхто не знає. Якщо ви хочете, аби на статтю хтось посилався, то потрібно показати людям, що є такий матеріал, що він корисний і заслуговує на цитування, інакше публіка її не відмітить. Ось деякі з методів розкручування статті (просування її в маси):

1. Додати статтю в соціальні закладки. Це дасть, хоч і невеликий, трафік та, можливо, прибавку по пузоміркам.

2. Додати короткий огляд статті в спеціальні соціальні сервіси. Люди на таких сервісах для того і знаходяться, аби шукати і читати популярні і цікаві матеріали. Подібними сервісами можуть служити:

- Новинні (news2.ru, newsland.ru, vott.ru, smi2.ru і безліч інших);
- Оглядові (для SEO блогів це grabr.ru, seominds.ru, sloger.net, korica.info і ін.);

3. Розмістити повну статтю на тематичних форумах. Знайдіть ті форуми, на яких знаходяться люди, які найймовірніше зацікавляться вашими матеріалами і дякуватимуть за публікацію і ставитимуть на вас заслання;

4. Знайти хороші статейні майданчики. Критерієм хорошого майданчика для статей повинна служити його відвідуваність, оскільки вам потрібна, перш за все, аудиторія. Тут варіантів безліч, для кожної тематики є свої майданчики, шукайте їх і публікуйте там матеріали (можливі платні варіанти);

5. Використовувати соціальні мережі. Дуже важливий елемент. У соціальних мережах створюються різні групи “по інтересам”. Знайдіть таку групу або створіть свою і навіть одне заслання “в тему” може залучити на ваш сайт більше трафіку і, відповідно, більше природних заслань;

6. Брати участь у відповідях на Google, Mail.ru або Яндексі. Шукайте питання на цих сервісах і відповідайте на них, посилаючись на вже готовий матеріал. Цей спосіб приноситиме вам трафік дуже довгий час.

7. Шукати інші майданчики. Шукайте ті місця, де ваші посилання принесуть користь, будуть темтичними і не виглядатимуть як спам. Це може бути twitter, коментарі в блогах, обговорення тим на форумах і багато що інше.

Висновки

Просування статтями повинне працювати на аудиторію, а не на пузоміркі сайту. Головне завдання цього методу розкрутки - залучення додаткової цільової аудиторії і вторинна мета - здобуття природних зворотних заслань, які допоможуть заробити траст і хороші позиції в пошуку.

Аби просувати сайт статями, розглядайте цей метод як “розкрутку контента”, а не “сайту”. Якомога більше взаємодійте з людьми, орієнтація в своїй області дасть вам знати, де знаходяться ваші потенційні клієнти і на яких майданчиках варто розміщувати свої статті.

По зовнішнім джерелам

Раніше Особливості розвитку і просування форумів - частина 1 | Пізніше Пошукові трюки

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.53MB | 0.09Sec ad Google