Помилки при оптимізації сайту

Категорії статей: розкрутка та оптимізація ; 10.07.2009

Список з десяти найбільш поширених помилок, які часто повторюють при спробах оптимізувати сайт під пошукові системи. Уникаючи цих помилок, ви, в кінцевому рахунку, уникнете неприємностей і розачарувань від марної роботи над оптимізацією.

1. Оптимізація сайту під неправильні ключові слова.

Перший крок у кампанії оптимізації для пошукових машин повинен полягати у виборі правильних ключових слів, під які ви намагаєтесь оптимізувати свій сайт.

Якщо ви спочатку обираєте невірні ключові слова, то весь час і всі зусилля, що направлені на досягнення високого ранжування свого сайту, виявляться марними. Ви не повинні вибирати ключові слова, по яким ніхто не робить запити у пошукових системах, чи ключові слова, які не приведуть цільовий трафік до вашого сайту.

2. Занадто багато ключових слів у тезі "Meta Keywords".

Я часто бачу сайти, в мета-тегах яких перераховані сотні ключових слів в надії, що це допоможе високому ранжуванню за цими ключовими словами. Ніщо не може бути далі від правди! Всупереч поширеній думці, тег "Meta Keywords" майже повністю втратив свою актуальність, оскільки далекий від інтересів пошукових машин. Отже, тільки перерахуванням ключових слів в мета-тегах "Keywords" ви не досягнете високого ранжування. Для того, щоб досягти цього, ви повинні помістити ключові слова в реальний контент вашого сайту.

3. Багаторазове повторення одного і того ж слова.

Інша поширена помилка - нескінченну повторення цільових ключових слів у тілі сторінок і в мета-тегах "Keywords". Оскільки багато людей використовували цю тактику в минулому (і продовжують використовувати), то пошукові сервери на цей рахунок сформували свою позицію, і сайт, який таким чином повторює ключові слова, може бути оштрафований. Поза сумнівом, ви повинні багаторазово повторювати ключові слова. Але в способі розміщення ключових слів на ваших сторінках повинен бути граматичний сенс. Просто нескінченне повторення ключових слів більше не працює. Крім того, специфічне ключове слово, в ідеалі, не повинно більше ніж тричі входити в мета-тег "Keywords".

4. Створення великої кількості сторінок на кшталт дорвеїв.

Інший поширений міф: оскільки алгоритми у пошукових серверів різні, то потрібно створювати різні сторінки для різних пошукових серверів. У той час, як це добре в теорії, то на практиці це непродуктивно. Якщо ви використовуєте цю тактику, то скоро можете закінчити сотнями сторінок, які стануть для вас організаційним кошмаром. Уявіть, скільки часу ви повинні постійно витрачати на оновлення сторінок у відповідь на зміни алгоритмів пошукових серверів! Крім того, хоча сторінки створюються під різні пошуковики, в реальності вони подібні один одному. Пошукові сервери часто виявляють "виробництво" таких сторінок і можуть оштрафувати такий сайт або навіть заборонити його індексацію. Отже, замість створення різних сторінок для різних пошукових серверів створіть одну сторінку, яка оптимізовано під одне ключове слово для всіх пошукових серверів.

5. Використання прихованого тексту.

Прихований текст-це текст такого ж кольору, як і фон вашої сторінки. Наприклад, якщо фон сторінки білий, а ви додали якийсь текст білого кольору, це розглядається як прихований текст. Багато веб-майстів для отримання високого ранжування в пошукових серверах намагаються насичувати свої сторінки ключовими словами по максимуму..без всякої міри. Однак є межа числа ключових слів, які ви можете повторити на сторінці, поки це не зазвучить дивним для людини - відвідувача. Тому багато веб-майстри додають текст, що містить ключові слова, під колір фону, щоб відвідувачі не здався дивним текст, а сторінка все-таки виявилася багатою ключовими словами, Це гарантує, що пошукові машини бачать ключові слова, а людина-відвідувач не бачить. Пошукові сервери давно "розкусили" цю методику і ігнорують або штрафують сторінки, які містять такий текст. Вони можуть навіть оштрафувати весь сайт, якщо навіть одна із сторінок на цьому сайті містить такий прихований текст.

Але проблема полягає в тому, що пошукові сервери можуть оштрафувати сайти, які не мали намір використовувати прихований текст. Уявіть, наприклад, що у вас є сторінка з білим фоном, на якій розташована таблиця з чорним фоном. Ви додали білий текст в цю таблицю. Реально цей текст буде видно вашим відвідувачам і не є прихованим текстом. Однак пошукові сервери можуть інтерпретувати це як прихований текст, тому що часто ігнорують той факт, що фон таблиці чорний. Отже, для того, щоб гарантувати, що ваш сайт не буде оштрафований через це, ви повинні проглянути всі сторінки на своєму сайті нап предмет подібних помилок .

6. Створення сторінок, які містять тільки графку.

Пошукові сервери розуміють тільки текст, але не розуміють графіки. Отже, якщо на вашому сайті багато зображень та мало тексту, то навряд чи він займає високе положення в пошукових системах. Для поліпшення ранжування вашого сайту вам потрібно замінити графіку на багатий ключовими словами текст, аби нагодувати таки павука пошукового серверу буквами.

7. Ігнорування тега "Noframes" при використанні фреймів.
Багато пошуковиків не розуміють фрейми. На сайтах, що використовують фрейми, ці пошукові сервери розглядають тільки те, що присутнє в тезі "Noframes". І все ж багато хто робить помилку, додаючи в тег "Noframes" щось на зразок: "На цьому сайті використовуються фрейми, але Ваш браузер їх не підтримує". Для пошуковиків, які не розуміють фрейми, такий текст - це все, що вони побачать на цьому сайті, а це означає, що для цього сайту не існує можливості одержати хороше ранжування в таких пошукових системах. Отже, якщо ваш сайт використовує фрейми, ви повинні додати в тег "Noframes" багатий ключовими словами текст.

8. Використання клоачних (прихованих) сторінок. Клоакінг - це методика показу різних сторінок, в залежності від обставин. Взагалі люди використовують різні веб-сторінки з двох причин: для того, щоб приховати свої оптимізовані для пошукових серверів сторінки від конкурентів і для того, щоб відвідувачі не побачили сторінку, яка хороша для пошукових серверів, але не обов'язково добре виглядає, коли її розглядає людина .

Проблема полягає в наступному. Коли сайт використовує клоакінг, то пошуковик не може запустити робота (павука) на ту ж саму сторінку, яку побачать відвідувачі. А якщо пошуковий сервер не може цього зробити, то він не може бути впевненим у забезпеченні релевантності результатів, що видаються користувачам. Таким чином, якщо пошуковий сервер виявляє, що використовується клоакінг, то, імовірно, цей сайт назавжди буде виключений з його індексу. Моя порада: навіть не думайте про використання клоакінга на своєму сайті!

9. Щоденна реєстрація дуже багатьох сторінок.

Люди роблять помилку, реєструючи занадто багато сторінок на день у пошукових серверах. Це часто закінчується тим, що пошукові машини просто ігнорують багато сторінок, які були представлені від такого сайту. В ідеалі, ви повинні реєструвати не більше однієї сторінки на день. У той час як багато пошуковики приймають більше однієї сторінки на день від певного домену, є такі, які приймають тільки одну сторінку в день. Отже, обмежуючи себе однією сторінкою в день, ви гарантуєте, що не перевищите ліміт пошукових машин.

10. Занадто багато часу присвячується позиціонуванню в пошукових серверах.

Так, я брехав! Існує ще одна помилка, яку здійснюють люди, які займаються оптимізацією сторінок. Вони витрачають на це занадто багато часу. Безсумнівно, позиціонування в пошукових серверах - один з найбільш ефективних шляхів отримання трафіку до вашого сайту, і ви повинні щодня витрачати якийсь час, дізнаючись, як працюють пошукові сервери та оптимізувати для них ваш сайт.

Однак Ви повинні пам'ятати, що оптимізація сторінок - не самоціль. Ваша мета - збільшення числа цільових відвідувачів. Отже, крім спроб покращення позиції вашого сайту в пошукових серверах, ви повинні витрачати час на всі інші чинники, які визначають успіх чи невдачу вашого сайту - якість контенту, тобто саме змісту сайту, його привабливості для користувача

У вас можуть бути відмінні позиції в пошукових серверах, але, якщо ваш сайт не представляє цінності для відвідувача, то високе ранжування вас не врятує.

По зовнішнім джерелам

Раніше Секрети правильної розкрутки сайтів простими словами | Пізніше Способи захисту тексту від плагіаторів

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.53MB | 0.03Sec ad Google