Оптимізація тексту під довгі ключові фрази

Категорії статей: розкрутка та оптимізація ; 11.07.2009

Довжина пошукових фраз продовжує зростати. У часи, коли Інтернет знаходився на ранній стадії розвитку, вистачало лише одного ключового слова. Але останніми роками кількість слів в пошукових фразах збільшилася. Згідно даним мережевої аналітичної компанії OneStat.com, мешканці країн, в яких англійська є основною мовою, все частіше вводять в пошук вирази з трьох-чотирьох слів.

Тоді як у всьому світі нормою є два слова на одну пошукову фразу, США, Канада, Великобританія і Австралія показують, що користувачі вважають за краще використовувати трьох-чотирискладові вирази. Що це означає з точки зору копірайтінгу?

Написати текст, оптимізований під одне ключове слово, не складає труднощів. Використання двоскладових виразів - це вже свого роду виклик. Але коли справа доходить до трьох-чотирискладових фраз, істотно зростає ризик звукових нагромаджень і плутанин.

Чому пошукові фрази стали довшими?

Подовження пошукових фраз сталося в результаті стрімкого зростання чисельності користувачів Інтернету. Оскільки об'єм інформації в мережі постійно зростає, стає все важчим знайти конкретне те, що ви шукаєте. Коли було всього декілька тисяч сайтів, слово «маркетинг» в пошуку видавало пару результатів, з яких ви могли легко вибрати найбільш адекватний.

Сьогодні по цьому запиту ви отримаєте список з сотні тисяч сайтів, що торкаються всії областей: від планового маркетингу до маркетингу робочих місць і університетських іспитів по маркетингу. Вірним рішенням для копірайтерів було б просліджувати тенденцію пошуку у потенційних користувачів і використовувати ті ключові слова, які використовують вони.

Це знову повертає нас до початкового питання. Як?

Підказки при складанні ключових фраз.

На мій погляд, груба помилка SEO копірайтерів полягає в спробі замінити узагальнені поняття на окрему ключову фразу.

Наприклад:

"На нашому сайті, присвяченому відпочинку в Мексиці ми пропонуємо кращі ціни на путівки для відпочинку в Мексиці в самі незабутні місця відпочинку в Мексиці. Відвідаєте нашу спеціальну сторінку, присвячену відпочинку в Мексиці і ви отримаєте хорошу знижку."

Або:

Ласкаво просимо на сайт нашої Жмеринської фірми веб-дизайну. Якщо ви шукаєте інноваційну і креативну фірму веб-дизайну у Жмеринці, то ми саме те, що вам потрібне. Жодна інша фірма веб-дизайну у Жмеринці не може похвалитися настільки талановитими працівниками і високотехнологічними навиками, аби створювати такі сайти, які робимо ми. Якщо ви дозріли для справжньої Жмеринської фірми веб-дизайну, зв'яжіться з нами прямо зараз.

Дурниці! Навіть мій десятирічний племінник написав би кращим. Коли ви замінюєте загальні поняття (в даному випадку: сайт, путівки, місця відпочинку і так далі) однією пошуковою фразою, то отримуєте набір повторень і нагромаджень. Чим довше ключова фраза, тим більше безглуздим буде весь текст.

Краще, що я можу порадити, це розбити довгу ключову фразу на декілька частин. Не забудьте, що всі слова повинні знаходитися в тому ж порядку. Проте при використанні пунктуації і інших елементів фраза виходить менш нав'язливою.

Як приклад знову приведемо сайт, присвячений відпочинку в Мексиці. Замість безглуздого набору слів, приведеного вище, спробуйте наступне:

Безкінечні сонячні пляжі, чудові фієсти, найсмачніші блюда з морепродуктів, які ви будь-коли куштували. Де можна відшукати такий незабутній відпочинок? У Мексиці! Морські подорожі від Канкуна до Козумела залишать вам яскраві враження від відпочинку. У Мексиці ви відчуєте смак пригод, що хвилюють, і зможете насолоджуватися прекрасними пейзажами безперервно. Наше спеціальна пропозиція робить ваш відпочинок в Мексиці ще реальніше, ніж ви думаєте.... і так далі

Відмітили, що змінилося? За допомогою пунктуації ключова фраза «відпочинок в Мексиці» була розбита по різні реченням. Оскільки пошукові системи не розрізняють пунктуацію, вони бачать фразу як єдине ціле. Але ж відвідувач сайту дивиться інакше! Він не помічає, що ключова фраза постійно повторюється, оскільки вона розбита на два речення.

Якщо така тенденція збережеться, пошукові фрази стануть ще довші вже в недалекому майбутньому. Проте, якщо підійти творчо до використання ключових фраз в тексті, ви зрозумієте, що навіть з найдовшими з них працювати досить просто.

По зовнішнім джерелам

Раніше Ключові слова, які перетворюють відвідувачів на покупців | Пізніше ToDoList_ створення сателіта і заробіток на ньому - замість висновку

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.52MB | 0.08Sec ad Google