Навіщо оптимізатори купують посилання?

Категорії статей: сателіти ; 11.07.2009

Продаж посилань в наші дні є одним з найдоступніших способів заробітку в мережі.

Але звідки з'явився цей “ринок посилань”? З якої причини оптимізатори купують посилання взагалі і купуватимуть їх на Ваших сателітах? Для того, щоб отримати відповідь на це питання, давайте поринемо в теорію SEO.

Як Ви, напевно, вже знаєте, SEO - воно ж просування сайтів - це комплекс дій, направлених на поліпшення видимості сайту в пошукових системах (вивід в ТОП) по ключових для нього запитах для здобуття бесплатного і цільового трафіку.

Що ж входить в цей комплекс дій?

Для того аби вивести сайт в ТОП пошукової системи, необхідно (у примітиві):

  • визначити коло запитів (ключові слова, семантичне ядро), по яких потрібно вийти в ТОП;
  • оптимізувати тексти сторінок сайту під ці запити і грамотно перелінкувати їх між собою;
  • підвищити авторитетність сайту і його сторінок в очах пошукових систем, а також релевантність сторінок що просуваються по певним запитам.

Якщо з першими двома діями можна впоратися без особливих проблем і навіть безкоштовно, то з третім кроком справи йдуть трохи складніше.

Щоб вивести сторінку в ТОП, недостатньо просто напхати в неї ключових слів. Необхідно зробити так, щоб в очах пошукової системи ця сторінка здавалася більш релевантною (відповідною запиту користувача), ніж всі інші. В такому разі, у видачі сторінка що просувається займатиме перше місце, а Ви отримаєте більше трафіку.

И ось тепер ми дуже близько підібралися до суті питання :). Як же зробити так, щоб в очах пошукової системи саме Ваша сторінка, яку ви просуваєте, здавалася більш релевантною запиту, ніж всі інші?

А за допомогою зовнішніх посилань! Чим більше прямих зовнішніх посилань з потрібним анкором (текст посилання - ключове слово) із сторінок інших сайтів веде на просувну сторінку, тим вище буде її позиція у видачі по ключовому слову. А чим якісніше сторінка, на якій стоїть посилання, тим більшу вагу вона передає (і тим вона дорожча).

Саме посилальне ранжування має найвагоміше “право голоса” при визначенні позиції сайту у видачі. Це найоптимальніший спосіб ранжування, не дивлячись на всі його недоліки, які виявилися останнім часом (а саме - виведення сайтів в топ за допомогою покупки посилань).

В своїй суті посилальне ранжування передбачало, що веб-майстри будуть САМІ ставити посилання на ресурси які їм подобаюься. І, відповідно, чим більше зовнішніх посилань на сайт, тим він цікавіше і тим більше заслуговує на місце в Топі по основному своєму запиту. Але від цієї ідеальний моделі сучасні SEO’шники не залишили і каменя на камені. Замість природніх посилань з'явилися SEO-посилання, з якими пошукові системи ведуть активну боротьбу.

Однак, посилальне ранжування житиме до тих пір, поки “головні пошукові авторитети” не винайдуть кардинально новий спосіб ранжування сайтів. А доки працює посилальне, продаватимуться посилання, які всеж таки передають вагу, не дивлячись на нововведення в алгоритмах і всілякі фільтри… І якщо вже цей супер алгоритм коли-небудь винайдуть, то краще саме зараз прагнути заробити якомога більше на цій “темі”.

Де ж оптимізатору узяти стільки зовнішніх посилань, аби вивести в ТОП морду і всі внутрішні сторінки?

Варіантів, як завжди, два. Безкоштовний і Платний.

Способи безкоштовного здобуття посилань: реєстрація сайту в різних каталогах (сайтів, статей, RSS), обмін статтями і посиланнями з тематичними ресурсами, посилальний спам (коментарі, форуми) і, нарешті, передрук контента інших веб-майстрів з вказівкою посилання на джерело (не залежить від оптимізатора). Ці способи зараз не так ефективні, як раніше. І хай вони найчастіше не вимагають грошових витрат, зате витрати часу на ці дії можуть шокувати. Ви пробували прогнати сайт уручну по 4000 каталогів? Це жесть…

Способи платного здобуття посилань: реєстрація сайту все в тих же каталогах (лише роботу робитиме хтось інший, за гроші), розміщення статей на якісних майданчиках, а також покупка посилань.

Саме покупка посилань в наші дні є найефективнішим способом швидкого просування сайту в Топи пошукових систем!

І, не дивлячись на грошові витрати, в оптимізаторів з'являється можливість заощадження часу, а також хоч якась гарантія результату (якщо все робиться правильно).

Посилання почали купувати в 2005 і продовжують купувати до цих пір. Спочатку все робилося ручками і об'єми були не такими великими, зараз же все автоматизовано за допомогою спеціальних бірж і об'єми продаж вражають.

Чому б не відкусити шматок від цього солідного пирога? Читаємо далі...

По зовнішнім джерелам

Подписаться на RSS комментариев к этой записи

Раніше Як відрізнити сат від СДЛ ? | Пізніше Що таке сателіт?

Один комментарий на запись “Навіщо оптимізатори купують посилання?”

  1. Олег Романович пишет:

    На мою думку купувати посилання слід в ручну, тобто особисто підбирати сайти-майданчики грунтуючись на їхній тематичності, трастовості, авторитетності і т.д. Результат буде значно ефективніший хоч даний спосіб є дорожчим і потребує значних затрат часу.

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.67MB | 0.03Sec ad Google