Мережа сайтів - розкрутка в пошукових системах (сателіти)

Категорії статей: розкрутка та оптимізація ; 11.07.2009

Припустимо, вже є мережа сайтів, з власним дизайном, наповнених контентом. Але на ці сайти ніхто не ходить, а вага посилань з таких сайтів, з точки зору пошукових систем, дуже мала, щоб по-справжньому допомогти головному сайту.

Т.к. всі сайти будуть орієнтовані на одну тематику, то потрібно скласти семантичне ядро запитів. Щоб посилити вагу посилань з веб-сайту, потрібно щоб були на нього зовнішні посилання. Потрібно реєструвати сайт в пошукових каталогах, обмін посиланнями. І так для кожного сайту. Так, це дуже трудомістка задача, але якщо не виконати цих процедур, то від мережі сайтів користі не буде.

Тут можна дати деякі рекомендації по збільшенню Page Rank ті ТіЦ на ці сайти.
Як показує практика, в пошукових каталогах легше зареєструвати некомерційний сайт, ніж відверто комерційний. Т.к. найчастіше головний сайт, заради якої створюється вся ця мережа сайтів є комерційним, слід створювати сайти, що стосуються тематики головного, але при цьому їх характер повинен бути явно некомерційним. Це допоможе зареєструвати сайти в каталогах безкоштовно.

З каталогами розібралися, переходимо до наступного методу збільшення PR та ТіЦ сайтів, а саме до обміну посиланнями. Т.к. всі сайти однієї тематики, то достатньо один раз зібрати базу даних адрес вебмайстрів, з якими можна обмінятися посиланнями. Але тут одразу хотілося б відзначити, що не варто кожному вебмайстеру пропонувати поставити посилання на всю Вашу мережу. Самі подумайте, ніхто не захоче ставити величезний список з 100 Ваших сайтів в свій розділ Links або Partners. Більш розумно кожному вебмайстеру пропонувати обмінятися з 5-10 Вашими сайтами. Це потребує більше часу, щоб знайти більше партнерів по обміну, але якщо вже робити таку велику мережу, то краще не заощаджувати час на дрібницях. Тільки після того, як пошукові системи врахують всі зовнішні посилання на сайти мережі, і з сайтів на головний сайт, можна буде побачити ефект від всіх цих дій.

Приклади реалізації

Для прикладу пропоную розглянути подібні мережі сайтів. Заходимо на http://www.chosensites.us/ і бачимо цілий каталог сайтів. Все це одна мережа. Можна помітити, що всі вони зроблені по одному шаблону, з невеликими варіаціями. Дизайн однаковий в усіх. Майже всі сайти складаються тільки з однієї головної сторінки. Контент складається з посилань на інші сайти мережі та результатів пошуку від http://www.freefind.com/ і www.cj.com і (http://www.qksrv.net/).
Кожен із сайтів орієнтований тільки на одну ключову фразу. Це видно з HTML коду сторінок. Одна і та ж фраза в TITLE, Meta тегах, в ALT коментарях, у заголовках. Та ж сама фраза повторюється в посиланнях на сайт з інших сайтів мережі.
Тобто практично всі правила успішної мережі сайтів тут порушені.
Підсумок - по більшості запитів, на які орієнтовані сайти, позиції погані. Це поганий приклад для наслідування, так робити не потрібно.

А тепер розглянемо приклад успішної реалізації мережі сайтів. Щоб знайти таку мережу, досить ввести в рядок пошуку якийсь популярний і дорогий запит (ціну запиту можна визначити, якщо зробити цей запит PPC пошукових системах і подивитися, скільки люди готові платити за 1 клік). Нехай це буде "online poker".
Тепер залишилося проаналізувати результати пошуку та визначити, за рахунок чого той чи інший сайт потрапив на перші позиції. Вже на другому місці опиняться сайт, що як раз входить в мережу сайтів яку ми шукаємо (хоча і перший користується тими ж методами).

Розглянемо сайт: http://www.online-poker-rules.net/
Уважно подивившись на головну сторінку, можна легко помітити список прямих текстових посилань, з текстом пошукових запитів. Можна здогадатися навіщо ці посилання встановлені. Далі пройдемся по цим сайтам, щоб подивитися, як же там все реалізовано, який контент, дизайн, який, нарешті, їх PR і позиції в пошукових системах.
Послідовно переглянувши деякі сайти мережі, побачимо, що реалізовано все на належному рівні. У кожного сайту свій дизайн, контент. Кожен із сайтів складається в середньому з декількох десятків сторінок. PR сайтів не нижче 5-6. Також сайтами практикується обмін посиланнями з іншими сайтами, не тільки з власної мережі, що забезпечує вливання PR-а в мережу сайтів.
Для спрощеного обміну посиланнями, щоб полегшити завдання, тому що сайтів все-таки багато, найчастіше практикується використання скриптів, за допомогою яких можна додати свій сайт, встановити зворотнє посилання, а при додаванні як раз вказати, де розташоване посилання у відповідь.
Після подачі заявки скрипт автоматично перевірить, чи дійсно встановлене зворотнє посилання і в залежності від результату перевірки, встановить чи ні посилання на Ваш сайт. Таким чином, процедура повністю автоматизована, адміністратору сайту тільки потрібно періодично перевіряти роботу скрипту.

Як бачите, система налагоджені досить чітко.
Ну а тепер залишилося подивитися, раз вже мережа зроблена грамотно, чи є від неї дійсно користь?
Дивимося результати пошуку по запитам, на які орієнтовані сайти мережі. Переглянувши найбільш популярні запити, з'ясовується, що сайти цієї мережі займають досить гарні позиції по тим запитам, на які вони були розраховані, отже, мережа працює і працює успішно.
При цьому не потрібно забувати, що запити ці досить популярні і конкуренція там серйозна, наприклад: один із сайтів мережі входить в топ 15, за запитом "casinos", Google показує, що за цим запитом знайдено 23 млн. сторінок.
Мені здається, цей приклад досить наочно демонструє ефективність створення таких мереж.

Описані вище мережі існують, їх досить багато, але тільки грамотно реалізовані мережі дійсно дають суттєвий ефект. Як я вже говорив вище, створення таких мереж далеко не завжди виправдано і доцільне.

Коротко сформулюємо 2 основні умови, за яких створення подібних мереж виправдане:
• 1. Конкуренція за необхідними запитами дуже висока.
• 2. Прогнозований дохід у результаті виходу сайту на перші позиції за необхідними запитам повинен бути достатній, щоб як мінімум мати кошти на утримання такої кількості сайтів.

Після розгляду технічних аспектів можливостей реалізації даного методу, хотілось би в двох словах відобразити фінансову складову.
Приблизні витрати на створення мережі з 100 сайтів
• Доменні імена: 100 * 8,95 = $ 895 в рік;
• Хостинг для цих сайтів, доцільно придбати сервер: це $ 100 на місяць;
Плюс до всього треба додати зарплату дизайнерів, контент менеджерів, SEO фахівця і т.д.

Як бачите, це заняття не з дешевих, але ж якщо пам'ятаєте, я вище говорив, що це має бути досить прибуткова сфера діяльності, і при досягненні потрібних позицій, доходи повинні перевищувати витрати.
Наприклад, онлайн казино - це саме та сфера, де все це з лишком окупиться.

На закінчення хотілося б відзначити, що такий метод, це не універсальний метод досягнення хороших позицій в пошукових системах. Є багато інших методів, це лише один з них.

Висновок

Коротко про переваги та недоліки

Плюси
Можливість за короткий час проставити посилання на потрібний сайт. При цьому посилання будуть мати саме такий текст, який Вам потрібен. Що може забезпечити серйозне підвищення видимості потрібного сайту в пошукових системах.

Мінуси
При невдалому збігу обставин, якщо всі процедури по створенню мережі сайтів будуть зроблені неакуратно і не досить повно, можливий зовсім не той єффект від всіх цих дій, ніж планувалося.

По мірі розвитку Інтернету, такий метод буде використовуватися все частіше, якщо алгоритми пошукових систем не зазнають кардинальних змін.

Якщо реалізовувати запропоновану схему так, як я це описував, то не варто турбуватися про будь-які претензії з боку пошукових систем. За створення нормальних сайтів, з нормальним контентом, карати ніхто не буде.

По зовнішнім джерелам

Раніше Створення власної мережі сателітів - замість вступу | Пізніше Основні фільтри Яндексу

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.52MB | 0.05Sec ad Google