Контент для сателлітів - де брати ?

Категорії статей: сателіти ; 11.07.2009

Створення сателітів в промислових масштабах вимагає величезних запасів контенту. Отже видобуток хорошого контенту - одне з найважливіших завдань сателіт-майстра, адже саме від цього залежить, проіндексують пошукові системи (головним чином Яндекс) сателіт чи ні. Отже перед тим, як перейти до вибору двигунця і безпосередньо до “сателітобудівництву”, необхідно запастися контентом хоч би для 5-10 перших сателлітів.

В даному випадку під контентом розуміється текстова інформація, найчастіше статті. Наповнювати сателіти відео і аудіо матеріалами сенсу немає - для пошукових систем вони “малопривабливі”. Залиште подібний контент для СДЛ.

яким контентом зазвичай наповнюються сателіти?

Виділяють декілька видів контенту: унікальний, копіпаст, унікалізованний. Давайте детально розглянемо кожен з них.

Унікальный контент

Унікальний контент - це ідеальний варіант для наповнення сателіту. Під унікальним контентом розуміється контент, якого до цих пір немає в індексі пошукової системи. Якщо Ви наповнюєте сателіт унікальним контентом, то він обов'язково потрапляє в індекс, якщо зробити все правильно.

Перевірити текст на унікальність дуже просто. Досить узяти будь-яку фразу із статті, заключити її в лапки і вбити в пошукову форму. Якщо повні збіги будуть знайдені, то контент вже використовувався іншим веб-майстром. Якщо ж “нічого не знайдено” - текст можна вважати унікальним. Також існують спеціальні програми (DCFinder) і сервіси (CopyScape), які дозволяють перевіряти унікальність контенту на льоту.

1. Копірайтінг. Простіше кажучи - це статті на замовлення. Знаходите копірайтера на спеціальній біржі, даєте йому список тем, по яких потрібно написати статті, домовляєтеся про терміни і ціну. У результаті маєте якісні унікальні статті, які проіндексуються пошуковими системами + цілком можливо залучатимуть який-небудь трафік. Дорого (від 1$ за 1000 символів) і довго.

2. Переклади. Поділяються на “зробленні людиною”, і на машинні переклади тексту. Збираєте статті на англійській (німецькій, французькій) і віддаєте їх перекладачеві, який видає Вам у результаті пачку тих же самих “статей”, але вже на російській. Це дорожче і довше…

Перераховані варіанти личать більше для “серьозних” сателітів, які Ви робите надовго і збираєтеся вкладати гроші і сили в їх прокачування, аби у результаті отримувати набагато більше прибутку. Копірайтінг і переклади забезпечать швидку індексацію і довге життя (залежно від Вашої жадібності - поясню пізніше :)) сателіта в індексі.

3. Скани. Найпростіший і ефективний варіант для наповнення сателітів. Йдете в бібліотеку, знаходите книгу на потрібну тематику (краще всього будівництво, фінанси, психологія), скануєте її, розпізнаєте текст, чистите від всякої бяки (формули, таблиці) розбиваєте контент на рубрики і статті, після чого наповнюєте ним сайт. Довго і нудно, тому краще довірити всі ці справи “профі” і купувати скани “з рук”.

Ціна за 1000 символів скана вагається від 0.15$ до 0.3$ залежно від якості контенту. Тут ще важливо не попасти в халепу - можна легко попастися на вудку шахраям, які продають один і той же контент декільком веб-майстрам. Тому потрібно налагоджувати “канали” постачання сканів. До речі, тема незаконна - авторські права і тому подібне. Але якщо брати “старі” книги, то навряд чи у когось будуть претензії.

4. Рерайт. ReWriting - береться стаття і переписується своїми словами. Краще вдатися до послуг копірайтера або рерайтера, тому що самому підготувати хоч би сотню статей дуже складно - потрібно цінувати свій час. Головний недолік - рерайтер може погано “переписати” текст і пошукова система все одно розпізнає його як копію оригінального матеріалу (були такі випадки). Дешевше копірайта, але дорожче скана. Підготовка статей займає багато часу.

Як Ви зрозуміли, унікальний контент Ви можете робити самі, а можете замовляти за гроші.
Якщо у Вас немає стартового капіталу на покупку контенту, Ви можете виробляти його самостійно або скористатися іншими видами контенту для сателітів. Далі про інші види контенту

По зовнішнім джерелам

Раніше Де брати контент для сателіта (2): другосортний контент | Пізніше Який хостинг обрати для сателіта ?

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.39MB | 0.03Sec ad Google