Ключові слова, які перетворюють відвідувачів на покупців

Категорії статей: розкрутка та оптимізація ; 11.07.2009

Власники інтернет-магазинів прекрасно знають, що пошуковий маркетинг (SEM) грає значну роль в здобутті доходу. Це настільки очевидно, що вже давно з цим ніхто не сперечається. А що ж необхідно, аби почати успішну кампанію SEM?

Ваш перший крок - пошук, аналіз і вибір ключових слів.

Десять порад по вибору ключових слів.
Чому ключові слова такі важливі? Тому що вони залучають відвідувачів, які шукають ці слова через пошукові системи. Ретельний підбір і розміщення найголовніших ключових слів в тексті і HTML -тегах сторінки грають важливу роль в перетворенні відвідувачів на покупців.

У даній статті я хочу коротко дати декілька рекомендацій по пошуку ключових слів і фраз, які здатні залучити потрібних вам покупців.

1. Думайте як споживач. Які слова використовуватимуть потенційні споживачі, коли шукатимуть вас? Збирайте інформацію про те, як думають ваші споживачі, партнери, менеджери і продавці.

2. Розширте набір ключових слів до списку ключових фраз. Після того, як ви склали для себе первинний список ключових слів, скористайтеся http://wordstat.yandex.ru. Цей інструмент, підкаже вам додаткові ключові слова, скаже, наскільки популярні вибрані вами слова, як багато людей шукали щось за цими словами в Яндексі.
Ваші кращі слова - це ті, які не дуже часто використовуються, але таки досить популярні. Ще один прийом - використовувати незвичайні комбінації ключових слів.Індекс ефективності ключового слова (KEI) - це співвідношення загальної кількості запитів по заданому ключовому слову до сайтів, що конкурують за це ключове слово. KEI підкаже вам слова, які краще всього спрацюють на вашому сайті. Значення KEI близько 100 вважається хорошим, але краще всього, аби воно було більше 400.

3. Переставляйте слова. Змінюйте порядок слів у ваших фразах, аби створити різні комбінації. Створіть фрази-запитання . Включіть синоніми, метафори, поширені помилкові написання слів. Використовуйте назви брендів і моделей товару, що продаються. Використовуйте додаткові модифікації, аби створити більш спеціалізовані ключові фрази (фрази з двох, трьох, чотирьох слів).
Наприклад, якщо одне з ваших ключових слів - «оптимізація», ви можете працювати з такими фразами як «пошукова оптимізація», «пошукова оптимізація і просування», «пошукова оптимізація сайту і просування», «оптимізація сайту в Інтернет», «оптимізація Інтернет сайтів» і так далі. З ключової фрази «програмні рішення», можна зробити такі фрази як «аналіз програмних рішень», «програми для аналізу відвідувачів», «інструмент для аналізу відвідувачів», «програмні рішення для B2B», «програмні рішення для електронної комерції» і так далі.

4. Використовуйте поняття, які використовують ваші споживачі. Визначите специфіку ваших ключових фраз. Наприклад, «програмні рішення для електронної комерції». Переконайтеся, що ваші ключові фрази не дуже великі, наприклад як «програмне забезпечення для електронної торгівлі і шоппінгу», «цифровий сертифікат безпеки рішення для електронної комерції» або «програмне забезпечення для підприємств електронної комерції B2B » і так далі.

5. Якщо у вас є бренд компанії, використовуйте його назву. Має сенс включати назву вашої компанії в ключові фрази, якщо в компанії є добре відомий бренд. Такий сайт як IBM міг би використовувати такі ключові фрази як комп'ютери IBM, ноутбуки IBM, рішення для малого бізнесу IBM, IBM -сервери, робочі станції IBM і так далі. Якщо ж ваша назва « консорціум автослюсарів Семен-Петро-енд-компнаі», то дуже мало людей введе такий запит в пошукову форму, поки вони не знатимуть вас. Тому, не варто включати небрендові назви в ключові фрази.

6. Враховуйте географічне розташування. Якщо для вас місце знаходження має ключове значення, включіть його назву в ключові фрази. Наприклад, «Нерухомість у селі Матюківки» або «розкрутка сайтів Жмеринки».

7. Зробіть огляд ключових слів конкурентів. Хороша ідея - поглянути на ключові слова конкурентів, аби взнати, чи не пропустили ви чого-небудь. Подумайте, як все це можна поєднати з ключовими словами, які ви підібрали самі.

8. Не використовуйте ключові слова або фрази, які дуже поширені. Замість цього модифікуйте ключові фрази і слова, аби вони були більш специфічними . Наприклад, якщо наш сайт пропонує послуги навчання пошуковій оптимізації, то ми можемо використовувати такі фрази як «курси оптимізації сайту», «курси пошукової оптимізації», «навчання просуванню сайтів» і так далі. Аби залучити цільових відвідувачів, ваші ключові слова і фрази повинні ідентифікувати сегмент вашої діяльності, оскільки це залучає потрібних відвідувачів. Це важливо незалежно від того, що ви продаєте. Маленька, але цільова аудиторія з більшою вірогідністю перетвориться на покупців аніж велика кількість випадкових відвідувачів.

9. Не використовуйте по одному слову. Фрази з декількох слів працюють краще, аніж одиночні слова. Для пошукових систем важко видавати релевантні результати за запитом в одне слово, тому що на такий запит надто багато відповідей, і користувачам доводитися вибирати з сотень сторінок результатів. Відвідувачі швидко вчаться формулювати конкретні запити. Користувачі, що шукають програмні рішення для електронної комерції не вводитимуть запит «програмне забезпечення».

10. Використовуйте лише власну назву торгівельної марки. Не вживайте назви марок конкурентів у ваших ключовиках. Використання торгівельної марки іншої компанії або назви товару для здобуття прибутку від його марки неприпустиме і порушує закон «Про товарні знаки, знаки обслуговування і найменування місць походження товарів».

Ці стратегії допоможуть вам залучити цільових відвідувачів на сайт. Пошук ключових фраз, їх аналіз і підбір - основа оптимізації вашого сайту під пошукові системи, тому на це варто згаяти час, аби все зробити правильно.

По зовнішнім джерелам

Раніше Теоретичні основи розкрутки сайту або користь від ексклюзивного контенту | Пізніше Оптимізація тексту під довгі ключові фрази

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.53MB | 0.09Sec ad Google