Де продавати посилання - неупереджений огляд найпопулярніших способів і бірж

Категорії статей: сателіти ; 11.07.2009

Післе того, як сателіт створено, , проіндексовано пошуковими системами і прокачано до потрібних показників тІЦ і PR, можна почати заробляти на ньому.

Весь цей час (від 2-х тижнів до декількох місяців) Ви “вирощували” свою робочу конячку, несучи при цьому лише витрати (грошові і у часі). Але з тієї пори, коли сателіт стає “готовим” для додавання у біржі посилання, Вас чекає лише пасивний дохід, який, за певних умов, у багато разів окупить всі вкладення. Що це за умови такі я розповім пізніше. А доки почнемо давати відповідь на питання, винесене в заголовок.

Отож, де (і як) продавати посилання?

Варіантів тут, по суті, всього два.

Варіант перший. Шукати покупців самосійно

Цей спосіб був досить популярний в ті часи, коли ще не було бірж посилань. Деколи на e-mail приходили пропозиції про покупку тематичного посилання на морді сайту. Проте більш всього продавців/покупців збиралося на спеціалізованих форумах (або розділах відомих форумів). Подібний розділ, в якому продавці і покупці залишали свої пропозиції про покупку або продаж посилань, був і на searchengines.ru. Його навіть робили платним (чи існує він зараз і на яких умовах туди “впускают” не знаю).

Когда альтернатив біржам не було, всі продавали посилання уручну і лише з морд. Це вимагало немаленьких витрат часу на пошук потрібного майданчика (оптимізатора). Ну і, зрозуміло, постійне відстежування за “відпрацьованими” посиланнями, написання листів оптимізаторам для продовження посилань, стеження за тим, аби веб-майстри не знімали посилання… Загалом, купа геморою.

Однако в 2006 році, після появи сапи, а потім і її клонів, необхідність в ручній покупці/продажу посилань відпала.

Вариант другий. Біржі посилань

Тут ми і підібралися до самої суті :).

Біржа посилань - це посередник між оптимізаторами, які хочуть просунути свій сайт в ТОП пошукових систем, і веб-майстрами, які готові надати майданчики (сайти) і місця на них під посилання оптимізаторам за певну плату.

Біржа посилань надає ВМ (веб-майстрам) і Оп (оптимізаторам) платформу для зручного здійснення всіх потрібних операцій купівлі, продажу і моніторингу посилань, беручи при цьому комісію за свої послуги.

Найпопулярніші біржі посилань у Рунеті - це SAPE і XAP. Це безперечні хедлайнери ринку, такі, що мають як свої плюси, так і мінуси. Наприклад, в SAPE морди продаються за вищими цінами, ніж в XAP. В той же час, ціна на посилання з високо PR-истих сторінок в XAP вище, чим в SAPE. У SAPE рекламодавців і сайтів більше, а в XAP непогано продаються посилання з англомовних сайтів.

Раджу Вам реєструватися спершу в SAPE і розібратися з тонкощами роботи в цій системі, після чого почати освоєння XAP. У SAPE продаються посилання за нормальними цінами навіть з нульових сайтів, тоді як в XAP із сторіночками PR0-1 краще не лізти із-за низьких цін.

В Рунеті зараз є безліч і інших бірж посилань. Зараз я просто перерахую їх, а надалі по найпопулярніших з них я зроблю детальний огляд:

  • Mainlink;
  • LinkFeed;
  • CLX;
  • Promotext;
  • Nahaa;
  • SetLinks;
  • Elitelink;
  • Seolin;
  • SpaceLinks;
  • та інші…
Ну і короткий план дій для новачка, який зробив перший сателліт

1. Додайте свій перший сателіт в SAPE.

2. Видаліть з системи (до переіндексації) сторінки, яких немає в індексі Яндексу (вкладка Сторінки).

3. Дочекайтеся модерації майданчика (1-5 діб). Проставте ціни на посилання (вкладка Управління цінами), спершу зробіть їх індентичними середнім по системі.

4. Можете спостерігати, як поступово розкуповуються посилання на сторінках, а на Ваш рахунок починають капати гроші. Після накопичення 10$ можете зробити тестове виведення засобів.

Как бачите, заробляти на продажі посилань реально і просто. Жодного обману.

По зовнішнім джерелам

Раніше ToDoList_ створення сателіта і заробіток на ньому - замість висновку | Пізніше Прокачування сателітів: як наростити тіЦ і PR?

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.42MB | 0.02Sec ad Google