Де брати контент для сателіта (2): другосортний контент

Категорії статей: сателіти ; 11.07.2009

Як я вже говорив в попередньому пості, сателіти наповнюють наступними видами контенту: унікальний, унікалізованний, копіпаст. Про унік ми вже поговорили, тепер потрібно розібратися з “другосортним контентом”.

Копіпаст

Копіпаст (Copy->Paste) - найпростіший варіант наповнення сателітів. Суть його можна зрозуміти з назви - береться стаття з іншого сайту, тупо копіюється і вставляється у Ваш сайт, інколи навіть без посилання на джерело.

Копіпаст може бути ручним і автоматичним. У першому випадку все робиться ручками - пошук потрібної статті і її додавання на сайт. Дуже довго і нудно… У другому випадку використовуються спеціальні програми (скрипти, плагіни) - парсери, які “видирають” статті з чужих сайтів або по RSS, або прямо з дизайну.

Раніше копіпаст користувався супер-популярністю - Яндекс з'їдав сателіти на копіпасті на раз-два, вони довго жили у індексі і приносили дохід з продажу посилань. При використанні парсера можна було “наворожити” сайт на тисячу сторінок без особливої мороки, який без проблем потрапляв в індекс.

Зараз загнати копіпаст в індекс Яши досить важко, а ще важче його там утримати.

Унікалізованний контент

Це той же самий копіпаст, який за допомогою спеціальних алгоритмів стає “як би” унікальним. Що це за алгоритми?

  • Синонімізація (заміна слів в статті синонімами);
  • Заміна російських букв латинськими аналогами;
  • Перемішування абзаців тексту.
Зрозуміло , вручну тексти ніхто не унікалізує - це робиться за допомогою спеціальних програм або скриптів. Найбільшою популярністю користуються комплексні рішення: парсер, який видирає контент з інших сайтів, в комплекті з уникализатором, який додає текстам унікальність.

Унікалізованный контент в більшості випадків індексується Яндексом, але швидко вилітає. Термін життя подібного сателіту залежить від якості унікалізації (розмір і адекватність бази синонімів, наприклад).

Висновок

Цих два варіанти варто використовувати лише в тому випадку, якщо у Вас немає жодної можливості наповнювати свої сателіти унікальним контентом, тобто у Вас немає ні часу на його написання, ні грошей на покупку.

Тільки врахуйте, що термін життя сателітів на другосортному контенті невеликий - зараз Яндекс вичисляє їх на раз-два, найчастіше не пускаючи навіть в індекс або викидаючи з нього через один-два апа. Прикро втрачати домени і усвідомлювати, що згаяв свій час і сили даремно, адже на саті, якого немає в Яші, ніхто не купуватиме посилання.

Якщо Ви все-такі ЗА другосортний контент, рекомендую робити так: наповнюєте сайт унікальним контентом до того часу, поки Яндекс не почне його активно “їсти” (статей 8-10), після чого можна використовувати і другосортний контент. Він непогано індексуватиметься, проте палицю перегинати і захоплюватися не вартує…
——————————
В загальному, про контенте все :). Я розповів про ті види контента, які використовую або використовував сам.

По зовнішнім джерелам

Раніше CMS для сателітів: яку обрати? | Пізніше Контент для сателлітів - де брати ?

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 1.2MB | 0.01Sec ad Google