9 порад по створенню привабливого і SEO-оптимізованого web-дизайна

Категорії статей: розкрутка та оптимізація ; 03.10.2010

Технології SEO постійно змінюються і для багатьох незрозумілі. Створення привабливого дизайну, який був би також дружнім до пошукових машин, є одним із найважливіших завдань при пошуковій оптимізації web-дизайна. Чи є ваш дизайн дружнім до пошукових систем?

До цих пір існує безліч непорозумінь довкола теорії SEO серед дизайнерів, які мають певні знання і оперують застарілою інформацією. Як тільки дизайнер починає розуміти значення оптимізації, виникає питання, як залишити зовнішній вигляд сайту привабливим і, з іншого боку, зробити його дружнім до пошукових систем.

SEO-оптимізований та привабливий web-дизайн, поради

Дизайнери люблять красиві сайти, а пошуковики любить оптимізований контент і код, але це не повинно одним з одним суперечити, оскільки і перше і друге має важливе значення. Нижче буде розкрито, як поєднати ці два елементи - SEO і дизайн.

1. Старі прийоми вже не годяться

Оптимізацію буває складно підтримувати, оскільки технології SEO постійно міняються. Сьогодні оптимізація абсолютно не означає, що сайт повинен виглядати потворно.

По-перше, забудьте все, що ви знали про мета-теги keywords і про набивання контента ключовими словами, ці дні вже пройшли. Це плюс для дизайнерів, оскільки пошукові машини люблять хороший контент, написаний природною мовою. Такі поняття як щільність ключових слів, що псують зовнішній вигляд сайту та роблять контент нечитабельним, залишилися у минулому.

Якщо ви були дизайнером впродовж декількох років, почніть спочатку і вивчіть пошукову оптимізацію з хороших джерел. Не дозволяйте старим стереотипам примушувати вас під зав'язку набивати стрінки сайту ключовиками .

2. Вказівні заслання

Заслання говорять пошуковим системам, про що ті сторінки, на які вони посилаються. Це працює як для внутрішніх заслань, так і для зовнішніх. Слова, які ви використовуєте в дизайні для цитування інших сторінок, грають велику роль.

Ось приклад неправильних заслань - "читати далі" , "клацай сюди". Тут дизайнером не використана можливість послатися на внутрішню сторінку, використовуючи багатий ключами заголовок. Подібні посилання підійдуть для користувачів, проте не дає пошуковим ботам навіть здогадатися, що на іншому кінці заслання. Як розумні люди, ми бачимо зв'язок заголовка і заслання, проте пошукові системи зрозуміють, що на сторінці-акцепторі контент пов'язаний з “читати далі”.

У цих випадках можна використовувати різні методи, наприклад, послатися на сторінку заголовком або ж помістити в заслання текст “читати далі, як в Башкирії депутати хочуть заборонити салюти” або “дізнатися детальніше про тарифний план Стандарт”. Це набагато поліпшить внутрішню перелінковку сайту з мінімальною дією на дизайн.

3. Дизайн залучає заслання

Хороший дизайн поліпшить довіру та інтерес користувачів.
Якщо ви розробляєте прекрасні сайти, відправляйте їх на спеціальні виставки, на зразок галереї і каталога CSS сайтів.

4. Пошукові боти - це браузери

Вище я вказував, що використання “читати далі” залишає пошукові машини сліпими. Розглядайте пошукову систему як користувача-інваліда, якому все необхідно детально пояснювати. Саме цей підхід створює дружній до пошукових машин дизайн.

Пошукові боти дуже схожі на інвалідів і користувачів-ідіотів, так.. Одна з кращих порад, яку можна дати дизайнерові, - потестувати сайт так, якби Lynx був одним з головних браузерів інтернету. Якщо вам вдасться управляти своїм сайтом і розуміти його контент в такому браузері, як Lynx, тоді ви будете великим дизайнером SEO. Інші інструменти, типу тулбара для веб-майстрів теж можуть дуже допомогти протестувати сайт без таких елементів, як CSS, JavaScript або зображень.

Розробляйте ваш дизайн так, щоб його зрозумів навіть пошуковий бот - найтормознутіший користувач в інтернеті. Але не переборщіть, бо дизайн "на ідіота" може бути занадто перобтяжливим та нав'язливим, знайте у всьому міру)

Тепер поговоримо про тактику.

5. Використання хеш-кодування, символ #

Цей символ, званий хеш-кодуванням, є дуже потужним інструментом SEO в руках розробника, який знає, що з ним робити. Хеш-кодування створює елемент в адресі заслання, яке відкидається пошуковими машинами і адреса не буде унікальною.

Є безліч варіантів використання хеш-кодування. Я бачив, як добре використовують хеш-кодування в секціях, де нові сторінки не повинні мати унікальний URL, оскільки кожна з них відрізняється один від одного лише незначною частиною контента. Дизайнер може призначити кожній такій стрінці “#имя”, тоді ці майже дубльовані сторінки розглядатимуться пошуковою системою як одна. Також є безліч інших способів використання хеш-кодування.

6. Використовуйте дружній JavaScript

Завжди, коли ви використовуєте технології, подібні JavaScript, необхідно працювати з ними обережно. Мені подобається яваскрипт і всі дивні ефекти, які можна за допомогою його зробити, проте, вони можуть створити безліч проблем.

Традиційно, AJAX не є дружнім для SEO через javascript-запити, які не можуть виконувати пошукові машини. В результаті контент ніколи не проіндексується пошуковими ботами. У цьому плані мені подобається jQuery, де з одного боку можна мати заслання для пошукової системи, а з іншої - хороший jQuery ефект.

При некоректному використанні JavaScript можна чекати великих проблем.

7. Інколи Flash це добре

Запитайте будь-якого, хто займається SEO і він вам скаже, що flash не дуже годиться для оптимізації. А ті, хто читає SEO-новини скажуть, що flash індексується і розпізнається. Як же дизайнер повинен поводитися флешем?

Не дивлячись на те, що Google удосконалюється, ми не повинні від нього залежати. Нижче приведено декілька основних правил для Flash-сайтів:

• Не робіть сайти на одну стрінку на флеші;
• Не використовуйте флеш для навігації;
• Не включайте важливий контент у флеш.

Пошукові системи майже не бачити флеша, не використовуйте його для важливих елементів сторінки. Використовувати Flash добре для елементів дизайну і неважливого контента. Флеш можна використовувати при створенні дружнього дизайну. Ви можете поліпшити стиль шрифтів, використовуючи sifr. До тих пір, поки флеш не заміщатиме HTML контента, а всього-лише стилізує його, пошукові системи будуть здатні читати заголовки.

8. Приховування контенту за допомогою CSS

Використання CSS для елементів дизайну з одного боку робить гарний зовнішній вигляд сайту, а з іншою є дружнім для SEO. Є безліч способів робити подібні речі, але слід звернути увагу на те, що говорить Google.

Якщо на сайті буде виявлений прихований текст або приховані заслання, використовувані для введення користувачів в оману, то такий сайт може бути видалений з індексу Google і більше не показуватиметься на сторінках результатів пошуку.

9. Важливі заслання можна помістити у футер

Інколи футер виглядає сіро та непомітно, а інколи підкреслює контент. Проте, ця частина сайту може виглядати також вражаюче і креативно.

Бонусні поради дизайнерам!

Три маленьких бонусних поради виключно дизайнерам, які розкручують свій бізнес. Багато веб-дизайнерів розміщують авторське заслання у футер і виглядає вона приблизно так:

“Сайт розроблений компанією Criative Design”

Ось 3 міні-підказки:

1. Включіть ключове слово в авторське заслання. Не посилайтеся лише ім'ям компанії . Краще використовувати щось подібне до: “Дизайн сайту: Імя_Компанії - Київська студія дизайну”.

2. Як тільки ви розробите декілька сайтів з авторським посиланням , змініть анкор посилання. Слова не повинні сильно відрізнятися, але створіть декілька варіацій і робіть це періодично.

3. Створіть сторінку профілю на їх сайті, яка містить відгук і посилається на ваш сайт. Потім посилайтеся на цю сторінку з футера. Це допоможе уникнути негативного впливу "сквозних" посилань і, з іншого боку, ви отримаєте заслання із сторінки з хорошим PageRank, оскільки на неї посилатимуться всі внутрішні сторінки сайту.

Якщо ви дизайнер, сподіваюся ці поради допоможуть знайти елегантне рішення для поєднання дизайну і SEO. Якщо ви оптимізатор, сподіваюся ці підказки допоможуть надалі вашому дизайнерові.

P.S. У даній статті часто під дизайном розумілася також верстка, а під дизайнером також верстальник.

По зовнішнім джерелам.

Раніше Збільшуємо трафік, зацікавлюючи відвідувачів | Пізніше Інструменти перевірки щільності ключових слів

Залишити коментар

Перепечатка любых материалов © 2013 без разрешения автора запрещена. | 2.69MB | 0.2Sec ad Google